چنانچه بیش از سه ماه در فنلاند هستید باید در ثبت احوال فنلاند Maistraatit (مایستراتی) شهر خود ثبت نام کنید و شماره ملی و ثبت آدرس پستی خود را تایید کنید.

تغییر آدرس پستی حضوری

 اگر شخصاً به اداره پست بروید به شما نیز برگه “من منتقل شده ام” به شما داده می شود. با تکمیل این برگه کارت پستال برای اطلاع دوستان و آشنایان خود در فنلاند از آدرس جدید شما با هزینه پستی رایگان ارسال می شود

هنگامی که نامه ای از Posti دریافت می کنید که تأیید تغییر آدرس را دریافت می کند ، شرکت ها و سازمان هایی را که مطلع شده اند ، بررسی کنید. همچنین ، فراموش نکنید که شخصاً سایر طرفهای مربوط را از آدرس جدید خود مطلع کنید ، از جمله:

مدیر خانه یا املاک
شرکت برق ، و در صورت لزوم آبآبی
شرکت تلفن
روزنامه ها و ناشران مجله
کتابخانه
سایر شرکت ها و سازمان هایی که شما مشتری هستید

تغببر آدرس آنلاین

آسان ترین راه اطلاع رسانی تغییر آدرس این است که شما این تغییر آدرس را به صورت آنلاین به پست (پستی) اطلاع دهید و آنها خودشان آدرس را به مراجع دیگر اطلاع می دهند . برای تغییر آدرس یا ادیت آن به صورت آنلاین می توانید اقدام کنید. در زیر لینک ها ارائه شده است.

Posti به طور خودکار تمام نامه های ارسال شده به آدرس قدیمی شخصی که تغییر اطلاعیه آدرس را به مدت یک ماه ارسال کرده است به طور خودکار ارسال می شود.

آسانترین راه برای اطمینان از دریافت کلیه نامه های خود پس از ماه اول ، ثبت سفارش سرویس حمل و نقل Moving Home است. با استفاده از این سرویس ، نامه به آدرس قدیمی شما به مدت یک سال ارسال می شود ، بنابراین وقت زیادی دارید تا آدرس جدید خود را به دوستان خود و تمام شرکت هایی که دوست دارید بدهید.

سفارش سرویس حمل و نقل گسترده: وقتی تغییر آگهی آدرس را ثبت کردید ، تأیید خانه در حال انتقال را دریافت خواهید کرد. سفارش خدمات ارسال نامه به مدت یک سال در نامه تأیید درج شده است. می توانید با تأیید پیشنهاد ، خدمات را سفارش دهید.

حرکت به خارج از کشور

هنگامی که به خارج از کشور مهاجرت می کنید ، پستی نامه ها و کارت پستال ها را به آدرس شما ارسال می کند. محموله های دیگر به فرستنده بازگردانده می شوند یا به عنوان غیرقابل پردازش پردازش می شوند. شما می توانید در رابطه با حرکت خود به خارج از کشور به مدت یک سال ، سرویس تغییر مسیر را در خارج از کشور بخواهید. یک اعلان در حال انتقال به خارج از کشور می تواند از طریق اینترنت یا با تغییر فرم اطلاع رسانی آدرس موجود در نزدیکترین مرکز پستی شما ارسال شود.

تعطیلات پست الکترونیکی

خدمات اضافی مانند تعطیلات نامه (تغییر مسیر موقت نامه) و قطع تحویل (نامه ای که در غیاب شما در اداره پست ذخیره می شود) از Posti در دسترس است.

مکان های اداره پست

می توانید با وارد کردن کد پستی ، شهر ، شهرداری یا منطقه به عنوان معیارهای جستجو ، جزئیات مربوط به دفاتر پست ، نقاط خدمات و صندوق های نامه را از Posti آنلاین پیدا کنید. نتایج جستجو شامل آدرس اداره پست ، کد پستی ، ساعات کار ، نقشه ها و تحویل می باشد.

خدمات مشتری پستی


خدمات مشتری از طریق تلفن: راهنمایی و اطلاعات در مورد کلیه خدمات Posti. قیمت ها ، دفاتر پست ، کد پستی ، تحویل ، تحویل خانه و غیره. برخی از شماره های خدمات مکالمه حق بیمه هستند

دریافت اینترنتی نامه ها (OmaPosti)

به جای دریافت نامه های کاغذی ، سرویس پستی آنلاین از خدمات پستی فنلاند به شما امکان می دهد نامه های خود را به صورت الکترونیکی از بیش از 4000 شرکت، سازمان و مقام دریافت کنید. این سرویس به صورت خنثی و مستقل از اپراتورهای تحویل است. به غیر از نامه می توانید تحویل بسته را ردیابی کنید، در موعد مقررات صورتحسابها و موارد دیگر اعلان را دریافت کنید. می توانید با هر دستگاهی استفاده کنید.

شما می توانید نامه الکترونیکی خود را در اوما پستی بایگانی کنید. می توانید از اپلیکیشن پستی نیز برای استفاده از موبایل استفاده کنید. کافی است که در سایت اکانت باز کنید تا از خدمات انلاین پستی بهره مند شوید

منبع 


سایت ها و لینک ها