مالیات بر دارایی بر اساس 4 مورد برای شما منظور می شود

هدیه و مالیات هدیه


هدیه انتقال ملک به شخص دیگر در برابر عدم پرداخت غرامت یا پرداخت است. اگر ارزش کل هدایایی که در مدت 3 سال از همان اهدا کننده دریافت می کنید 5000 یورو یا بیشتر است ، باید مالیات هدیه را بپردازید.

نحوه تشکیل اظهارنامه مالیاتی هدیه
بازپرداخت را ظرف 3 ماه از تاریخ دریافت هدیه ثبت کنید.

شما باید اطلاعات زیر را ارائه دهید:

ارزش هدیه

تاریخ هدیه

رابطه خانوادگی بین اهدا کننده و گیرنده (ها).

اطلاعات فوق در میزان مالیات هدیه ای که باید بپردازید تأثیر دارد.

اگر دارایی و دارایی دیگری به غیر از پول به شما داده می شود – به عنوان مثال اوراق بهادار ، سهم در یک شرکت مسکن یا واحد املاک و مستغلات – شما باید ارزش بازار عادلانه دارایی را بررسی کنید

مرگ یک خویشاوند – نحوه مقابله با مالیات ارث

1. انجام سرمایه گذاری املاک
جلسه دارایی املاک را برگزار کرده و رساله موجودی را به سازمان امور مالیاتی ارسال کنید. دستورالعمل موجودی برای املاک و مستغلات

2. شما تصمیمی راجع به مالیات بر غیرقانونی می گیرید
شما درمورد مالیات وراثت در طی 6 تا 12 ماه تصمیمی از ارسال سند موجودی املاک به سازمان امور مالیاتی دریافت خواهید کرد. اداره مالیات اقدامات موجودی را به ترتیب ورود پردازش می کند ، و نمی تواند دقیقاً اعلام کند که چه زمانی تصمیم فردی صادر می شود.

3. مبلغ مالیات پرداخت را پرداخت کنید
شما با تصمیم درمورد مالیات بر ارث ، دستورالعمل پرداخت را دریافت خواهید کرد. بسته به میزان مالیات ، مالیات ارث را در یک یا چند قسط پرداخت کنید.

4. مواظب مالیات های دارایی باشید
مال و املاک به همان شیوه افراد منفرد مالیات می شوند. اظهارنامه مالیاتی را بررسی کنید و هر گونه درآمد و کسرهایی را که مفقود شده اید ، تشکیل دهید. تا زمان توزیع املاک و متوقف شدن وجود دارایی ، از مالیات مراقبت کنید.

توزیع املاک
وقتی جلسه موجودی املاک برگزار شده است ، املاک قابل توزیع است. پس از توزیع دارایی های آن، املاک متوقف می شود. یک نسخه از توزیع توزیع را به سازمان امور مالیاتی ارسال کنید

سرمایه گذاری


برای مثال ، سرمایه گذاری به معنای تجارت با اوراق بهادار است. سرمایه گذاری ها به صورت سود فروش ، درآمد سود سهام و بازده سهام صندوق را به دست می آورند. معمولاً مالیات بر درآمد سرمایه را درآمدی که از سرمایه گذاری دریافت می کنید ، یا در موارد خاص مالیات بر درآمد کسب می کنید. برخی از درآمد سود سهام بدون مالیات است.

نرخ مالیات بر درآمد سرمایه
جدول نرخ مالیات درآمدهای سرمایه
حداکثر 30،000 یورو 30٪
بیش از 30،000 یورو 34٪
در مورد درآمد کسب شده ، هرچه درآمد بیشتری داشته باشید ، مالیات بیشتری نیز پرداخت خواهید کرد.

شما می توانید هزینه ها و ضررهای ناشی از سرمایه گذاری خود را از مالیات خود کسر کنید.

درآمد اجاره

کلیه درآمد اجاره و تمام هزینه های مربوط به آن باید گزارش شود. شما باید مبلغ را گزارش دهید حتی اگر مجبور نیستید پس از کسر هزینه ، مالیات بپردازید. درآمد اجاره به عنوان درآمد سرمایه در نظر گرفته می شود که با نرخ مالیات در نظر گرفته می شود.

منبع

سایت ها و لینک ها