قیمت کلیه خدمات نلفن همراه می تواند به طور قابل توجهی بین اپراتورها متفاوت باشد ، بنابراین بهترین معاملات را جستجو کنید و به بسته ها و پیشنهادات ویژه نگاه کنید. از آنجا که رقابت زیاد است ، این موارد به طور فزاینده ای رایج است

اپراتورهای تلفن همراه

اپراتورهای تلفن همراه فنلاند بسته های خدماتی از جمله تلفن را ارائه می دهند ، اما شما همچنین می توانید یک خط تلفن را تنظیم کرده و تلفن خود را جداگانه خریداری کنید.

اشتراک های پیش پرداخت را می توان از طریق فروشگاه هایی از جمله R-kioskis و ایستگاه های خدمات بزرگتر و همچنین بصورت آنلاین خریداری کرد. به سادگی یک بسته خریداری کنید ، سیم کارت ارائه شده را نصب کنید ، در کدهای ارائه شده کلید بزنید و استفاده از تلفن خود را شروع کنید. شماره تلفن جدید شما با این بسته درج شده است. هنگامی که زمان پخش وقت شما خاتمه می یابد ، هشدار داده می شوید و می توانید اشتراک را از یک فروشنده یا بصورت آنلاین “از بالا” دریافت کنید.

اپراتورهای اصلی فنلاند Elisa ، DNA وTeila است. آنها همچنین اپراتورهای تلفنی و ارائه دهندگان خدمات تلویزیون هستند. ارائه خدمات ISP معمولاً شامل باند پهن موبایل ، ADSL / VDSL (متصل به یک خط تلفن ثابت) ، پهنای باند کابل (با استفاده از شبکه تلویزیون کابل) و پهنای باند فیبر نوری (موجود در مکان های محدود)

سایت ها و لینک ها

سایت اپراتورهای تلفن و اینترنت